WMP3 – opdracht 11

Zoals reeds eerder vermeld in opdracht 10 werkte ik met het thema ‘OnePress’. Dit thema heb ik gekozen omwille van zij strakke, formele look.

schermafbeelding-2016-12-14-om-19-46-56

 

 

 

 

 

 

 

Als plug-in heb ik gewerkt met ‘TC portfolio’. Deze plug-in gaf een meer interactieve beleving aan het portfolio. Dit d.m.v. weergeven van info bij hover, speling bij indeling van categorieën.

schermafbeelding-2016-12-15-om-18-00-21

 

 

 

 

 

 

 

schermafbeelding-2016-12-15-om-21-53-30

 

 

 

 

 

 

 

Naar welke van de 2 gaat mijn voorkeur uit?

Ik grijp toch eerder naar het thema. Hierbij behoud je de universele stijl die je in combinatie met een (portfolio) plug-in toch wel eens verloren zou kunnen gaan.

Meer info over ‘Onepress‘ : https://www.famethemes.com/themes/onepress/

Meer info over ‘TC portfolio‘ : https://nl-be.wordpress.org/plugins/tc-portfolio/

Leave a Reply

